.

Specializovaný bazar s digitální fototechnikou

Sony A700Sony A700Sony A700Sony A700

Sony A700

Stav zboží:
fotoaparát je plně funkční kromě nefunkčního pohybu joysticku směrem vlevo
zachovalý stav -  viz autentické fotografie níže

Balení obsahuje
tělo Sony A700
nabíječka 
aku

Cena : 3690

Použité zboží, nelze odečíst DPH

  • Detailní Fotografie
  • Technické údaje výrobce
  • Dotaz k produktu

Sony A700

Sony A700

Sony A700

Sony A700

  - Zcela nový snímač CMOS “Exmor„ se 12,24 efektivních megapixelů vyvinutý společností Sony poskytuje mimořádnou úroveň prokreslení detailů s čistými, přirozenými barvami. Třívrstvá optický dolní propust na povrchu snímače potlačuje efekt moiré pro dosažení vyšší kvality obrazu s měkkými a přirozenými texturami. Převod A/D a prvotní potlačení šumu se poprvé provádí přímo ve snímači. Tím je zajištěno, že digitalizované signály předávané do procesoru nové generace BIONZ budou imunní proti externímu šumu.

- Je klíčem k vynikající schopnosti reakce přístroje A700 – a k mimořádné úrovni detailů každého snímku. Velmi rychlý procesor BIONZ, zvlášť upravený pro optimální výkon snímače CMOS “Exmor„ s 12,24 efektivními megapixely, je vybaven obvodem pro potlačení šumu formátu RAW. Tím je obrazový šum potlačen ještě před kompresí a zakódováním. Výsledkem jsou vynikající snímky z živými barvami a mimořádně přirozenými texturami. 

- Stabilizátor obrazu Super SteadyShot poskytuje ostřejší a čistší snímky při fotografování z ruky, při slabém osvětlení nebo při fotografování s objektivy pro záběry zblízka a teleobjektivy, kdy hrozí zvýšené nebezpečí chvění fotoaparátu. Malé gyrosenzory pohybují modulem snímače CMOS a tím korigují pohyby fotoaparátu. Výsledek? Lepší snímky pro širokou škálu fotografických podmínek. A co je nejlepší, Super SteadyShot funguje se všemi objektivy, které lze s přístrojem Alfa používat. Díky tomu můžete využívat přednosti optické stabilizace obrazu pro všechny svoje objektivy.

- Při maximální citlivosti ISO 3200 dokáže přístroj A700 zachytit nepřekonatelné sportovní nebo akční záběry, interiérů s atmosférou nebo uvolněných portrétů při jakémkoli osvětlení. Nový ‘rozšířený’ režim zvyšuje citlivost až na ISO 6400. Při vysoké citlivosti ISO lze pro lepší čistotu snímků zvolit vysokou, střední nebo nízkou úroveň přídavné redukce šumu.

- Zdokonalený optimalizátor dynamického rozsahu (DRO) automaticky nastavuje korekci expozice a kontrastu pro dosažení krásně exponovaných, zezadu osvícených portrétů a jiných problematických scén s vysokým kontrastem. Optimalizaci lze nastavit v pěti přírůstcích umožňujících přesné řízení míry kompenzace tak, aby vyhovovala vašemu tvůrčímu záměru s jakoukoli scénou. K dispozici je také nový režim stupňování, který pořídí záběry stejné scény se třemi různými nastaveními DRO pro zajištění nejlepších možných výsledků. Optimalizaci lze použít u souborů RAW i JPEG.

- Aparát A700 je vybaven novým mechanismem zrcadlo/závěrka, který omezuje vibrace v okamžiku expozice. Tím se zvyšuje výkon protiotřesového systému až o polovinu pro celkovou korekci 2,5 až 4 kroky rychlosti závěrky. Tím se zvyšuje výkon protiotřesového systému až o polovinu v kritickém rozmezí ohniskových vzdáleností 200-300 mm.

- Rychlé a přesné automatické ostření je ‘nutností’ pro každého, kdo to s fotografováním myslí vážně. Nový oboustranný senzor s 11 zaostřovacími body a 11 liniemi rozšiřuje možnosti AF v široké škále reálných podmínek fotografování. Je zde také nový výkonný motorek pohonu AF, který snižuje hlučnost a vibrace během ostření a propůjčuje tím přístroji #700 pocit profesionality. Pro makrosnímky a jiné kritické aplikace je zde AF senzor F2,8, který zdvojnásobuje přesnost AF při použití se světelnými objektivy F2,8 nebo více díky vyšší přesnosti měření vzdálenosti. Osvětlovač AF umožňuje rychlé a přesné automatické ostření při slabém osvětlení nebo fotografování málo kontrastních subjektů. Praktické tlačítko AF/MF umožňuje okamžité přepínání režimu automatického a ručního ostření.

Potřebujete poradit?

Napište nám Váš dotaz k produktu, odpovíme Vám v co nejkratším čase.

Podobné produkty