.

Specializovaný bazar s digitální fototechnikou

Canon EOS 40DCanon EOS 40DCanon EOS 40DCanon EOS 40DCanon EOS 40DCanon EOS 40D

Canon EOS 40D

Stav zboží:
fotoaparát je plně funkční 
výborný stav viz autentická fota níže,
záruka na skryté vady 14 dnů
 

Balení obsahuje: tělo Canon 40D
nabíječka 
aku
popruh

Cena : 4890

Použité zboží, nelze odečíst DPH

  • Detailní Fotografie
  • Technické údaje výrobce
  • Dotaz k produktu

Canon EOS 40D

Canon EOS 40D

Canon EOS 40D

Canon EOS 40D

Canon EOS 40D

Canon EOS 40D

  Charakteristiky modelu Canon EOS 40D: APS-C CMOS snímač s rozlišením 10,1 megapixelu 

Souvislé snímání rychlostí 6,5 sním./s až 75 snímků formátu JPEG 

Nový AF systém s 19 senzory křížového typu 

Procesor Canon DIGIC III 

3,0” LCD displej s režimem Live View 

Integrovaný čisticí systém EOS 

Přehledný hledáček 

Uživatelem nastavitelné parametry pro zpracování obrazu Picture Style 


Procesor Canon DIGIC III zajišťuje rychlou odezvu fotoaparátu, dokonalejší reprodukci barev a téměř okamžité uvedení fotoaparátu do režimu snímání. Integrovaný čisticí systém EOS zabraňuje ulpívání prachu na snímači a robustní tělo z hořčíkové slitiny s izolačními prvky proti vlivům nepříznivého počasí zajišťuje odolnost fotoaparátu.

Vysoká rychlost a kvalita obrazu
Snímač Canon CMOS třetí generace nabízí oproti svému předchůdci nové pixelové schéma, které je zárukou minimálního šumu. Canon EOS 40D zachovává vysokou kvalitu obrazu až do citlivosti ISO 1600, kterou lze rozšířit až na hodnotu 3200, což je praktické v situacích, kdy není dovoleno či vhodné použití blesku. Režim Highlight Tone Priority (Priorita světlých tónů) nabízí fotografům svateb a krajin možnost zvýšení dynamického rozsahu pro světlé oblasti při snímání s použitím hodnot ISO nad ISO 200 – výsledkem je dokonalejší reprodukce barevných odstínů svatebních šatů, oblaků a jiných objektů světlého zabarvení. 

Výkonný procesor Canon DIGIC III umožňuje souvislé snímání rychlostí 6,5 sním./s a pracuje s vyrovnávací pamětí zajišťující zpracování až 75 velkých snímků formátu JPEG (17 v případě formátu RAW) bez zastavení. Díky 14bitovému zpracování obrazů lze dosáhnout výrazně větší barevné hloubky, hladších gradací a výjimečně přesné reprodukce barev. 

Nový systém AF s body křížového typu
Významným vylepšením fotoaparátu Canon EOS 40D je jeho nový systém automatického zaostřování s 9 body křížového typu. Všech devět AF bodů dosahuje zaostření v horizontální i vertikální rovině. Centrální AF bod zajišťuje přesné zaostření až do hodnoty f/2.8 a dalších osm vnějších bodů do hodnoty f/5.6. V reakci na přáni ze strany uživatelů byl fotoaparát opatřen vyčleněným tlačítkem AF Start (AF-ON), po jehož jediném stisknutí se provede automatické zaostření. 

LCD displej s režimem Live View
Režim Live View usnadňuje pořizování fotografií z nezvyklých úhlů, např. při snímání detailních záběrů v poloze na zemi nebo pořizování snímků s použitím stativu. V režimu Live View zobrazuje 3,0” LCD displej obraz v reálném čase, dále umožňuje volitelné zobrazení mřížky a živého histogramu, který simuluje expozici obrazu. Tlačítko AF-ON lze naprogramovat tak, že se zrcadlo fotoaparátu dočasně natočí a provede se automatické zaostření. Ve studiovém prostředí může fotograf pomocí dálkového režimu Live View komponovat záběry, upravovat nastavení a pořizovat fotografie z PC s využitím softwarových nástrojů EOS. 

Plná kontrola
Digitální fotoaparát Canon EOS 40D lze zcela nastavit podle konkrétních potřeb fotografa. Kruhový volič režimů nabízí prostor pro tři uživatelem definovaná nastavení a umožňuje snadné a okamžité přepínání mezi několika nastaveními snímání. Nová karta My Menu (Moje nabídka) poskytuje přímý přístup k často používaným nastavením a 24 funkcí umožňující vlastní nastavení dovoluje fotografům jemné nastavení fotoaparátu a ovládacích prvků. Možnost zaměnit matnici za některou ze dvou dalších matnic pomáhá k dosažení ještě větší všestrannosti fotoaparátu. 

Potřebujete poradit?

Napište nám Váš dotaz k produktu, odpovíme Vám v co nejkratším čase.

Podobné produkty