.

Specializovaný bazar s digitální fototechnikou

Canon Speedlite 600EX-RTCanon Speedlite 600EX-RTCanon Speedlite 600EX-RTCanon Speedlite 600EX-RT

Canon Speedlite 600EX-RT

Stav zboží:
Blesk je plně funkční,
výborný  stav viz autentická fota níže
určen pro DSLR Canon

Cena : 8890

Použité zboží, nelze odečíst DPH

  • Detailní Fotografie
  • Technické údaje výrobce
  • Dotaz k produktu

Canon Speedlite 600EX-RT

Canon Speedlite 600EX-RT

Canon Speedlite 600EX-RT

Canon Speedlite 600EX-RT

  VLASTNOSTI BLESKU CANON SPEEDLITE 600EX-RT Rádiové spouštění s dosahem 30 m

Společné použití až 15 jednotek

Integrovaná optická vedlejší jednotka

Dálkové spouštění fotoaparátu

Řízení odrazů a otáčení s 20–200mm hlavou se zoomem

Směrné číslo 60 (m, ISO 100, při nastavení 200 mm)

Filtry pro korekci vyvážení bílé

Rychlé, tiché nabíjení

Rádiové spouštění s dlouhým dosahem

Blesk Speedlite 600EX-RT je vybaven vestavěnou jednotkou pro rádiové spouštění, která poskytuje spolehlivé ovládání blesku umístěného mimo fotoaparát ve vzdálenosti až 30 m, dokonce i přes překážku. K dispozici je 15 frekvenčních kanálů, stačí vybrat kanál s nejlepším příjmem pro místo, na němž fotografujete.

Osvětlení více blesky

Použijte společně až 15 jednotek Speedlite 600EX-RT pro vzrušující fotografování s více blesky, které je dokonalé při fotografování velkých objektů, interiérů nebo portrétů. Záblesková zařízení mohou být zařazena do jedné ze tří skupin (až pěti skupin při použití rádiového spouštění), které mohou být ovládány jednotlivě nebo všechny společně.

Měření E-TTL II

Ať už používáte blesk Speedlite 600EX-RT na fotoaparátu nebo dálkově, měření blesku E-TTL II od společnosti Canon zajistí vždy přesné expozice.

Dálkové spouštění fotoaparátu

Umístěte svůj fotoaparát EOS, kamkoli si přejete, a spusťte jej pomocí blesku Speedlite 600EX-RT ze vzdálenosti až 30 m. Stačí použít fotoaparát s rádiovou spouštěcí jednotkou vysílače Speedlite ST-E3-RT nebo druhým zábleskovým zařízením Speedlite 600EX-RT, a můžete si užít vzrušující alternativní pohledy. K zajištění synchronizovaného fotografování lze současně spustit až 15 fotoaparátů.

Kreativní režimy blesku

Synchronizace blesku s vysokými rychlostmi umožňuje blesku Speedlite 600EX-RT pracovat při libovolné rychlosti závěrky, což je bezvadné pro vyrovnávací záblesk za slunných dnů. Nebo proč za účelem dosažení speciálních světelných efektů nezkusit synchronizaci na druhou lamelu či režim stroboskopického blesku?

Rychlý a výkonný

Blesk Speedlite 600EX-RT je zásluhou směrného čísla 60 (ISO 100, m) dostatečně výkonný pro osvětlení velkých oblastí, i když se světlo odráží od stěn a stropů. Čtyři baterie LR6 velikosti AA poskytují tiché nabíjení za pouhou 0,1 sekundy.

Funkce pro odrážení, otáčení a zoom

Namiřte hlavu blesku Speedlite 600EX-RT nahoru nebo do strany, aby se záblesk odrazil od stropu nebo stěn, a zajistěte tak jemnější osvětlení pro fotografování portrétů. Hlava se zoomem umožňuje dosáhnout úhlu pokrytí, který odpovídá použitému objektivu, a tím maximalizovat účinnost záblesku.  

Potřebujete poradit?

Napište nám Váš dotaz k produktu, odpovíme Vám v co nejkratším čase.

Podobné produkty