.

Specializovaný bazar s digitální fototechnikou

Samsung 16mm f/2,4Samsung 16mm f/2,4

Samsung 16mm f/2,4

Stav zboží:
Objektiv je nový
záruka do 6/2017
včetně obou krytek, krabice

Cena : 6290

Použité zboží, nelze odečíst DPH

  • Detailní Fotografie
  • Technické údaje výrobce
  • Dotaz k produktu

Samsung 16mm f/2,4

Samsung 16mm f/2,4

 SAMSUNG 16MM F/2,4Dokonalé fotografie na dosah rukyPořizování snímků v profesionální kvalitě je nyní stejně snadné jako pózování před fotoaparátem. Intuitivní objektiv i-Function vám prostřednictvím jediného dotyku poskytuje rychlý a snadný přístup ke všem manuálním nastavením fotoaparátu. Jednoduchým otočením objektivu při současném sledování scény v reálném čase můžete upravit rychlost závěrky, clonu a další parametry. Nyní ještě před pořízením snímku uvidíte, jaký vliv budou mít provedené změny nastavení. Bez ohledu na to, zda jste nadšenec nebo profesionál, objektiv i-Function s pohodlnou obsluhou splní při fotografování všechny vaše potřeby. Tenký objektiv, se kterým vyniknou všechny detaily Extrémně kompaktní, lehký a výkonný: tento 16 mm objektiv Samsung umožňuje zachovat tenký profil fotoaparátů řady NX. Díky své tenkosti je ve skutečnosti dokonalým všestranným objektivem pro fotografické nadšence, kteří potřebují flexibilitu a přenosnost. Bez ohledu na to, zda se procházíte v centru města nebo venku v přírodě, můžete vytvářet neuvěřitelně nádherné fotografie panorámat měst nebo krajiny, a to v různých podmínkách.  Nejrychlejší objektiv ve své třídě Tento 16 mm tenký objektiv Samsung je stylový a kompaktní, ale především je mimořádně rychlý. Ve skutečnosti je nejrychlejším extrémně širokoúhlým objektivem pro kompaktní fotoaparáty, za což částečně vděčí i své cloně F/2,4. Umožňuje vám používat krátké časy závěrky, díky čemuž můžete vytvářet ostré záběry i v nedostatečných světelných podmínkách – dokonce i bez stativu. Je ideální k fotografování scenérií a umožňuje vám také vytvářet dramatické efekty rozmazaného pozadí, díky kterým fotografované objekty skutečně vyniknou.

Potřebujete poradit?

Napište nám Váš dotaz k produktu, odpovíme Vám v co nejkratším čase.

Podobné produkty